Szybka dostawa i bogaty asortyment - Wolt Market rośnie w siłę

 

Wolt, firma technologiczna, specjalizująca się w dostawach dań restauracyjnych oraz zakupów, prężnie rozwija swoją ofertę dark store. Mowa o Wolt Market – centrum dystrybucyjnym, z którego można zamówić zakupy do domu, bezpośrednio z poziomu aplikacji Wolt. Tym, co cechuje Wolt Market, jest asortyment, liczący ponad 1600 pozycji oraz szybki czas dostawy. Obecnie z usługi mogą skorzystać mieszkańcy Warszawy – okolic Śródmieścia, a od niedawna także Mokotowa.

 

Dark store od Wolt operuje w godzinach 8:00-22:00 od poniedziałku do soboty, a w niedziele – od 10:00 do 22:00. Klienci, mogą korzystać z bogatego asortymentu sklepu wyłącznie online, składając zamówienie bezpośrednio z poziomu aplikacji Wolt.  W ofercie znajdują się wszystkie najpotrzebniejsze produkty spożywcze – od świeżego nabiału, pieczywa, owoców, warzyw czy mięs, po produkty suche, przyprawy, sosy i słodycze.

 

„Wolt Market to nasza odpowiedź na dynamicznie rozwijający się rynek szybkich dostaw zakupów. To, co wyróżnia nas, na tle innych graczy, to wprowadzenie do oferty produktów lokalnych: w Warszawie współpracujemy z miejscową, rzemieślniczą piekarnią, dostarczającą nam najwyższej jakości, świeże pieczywo. Ponadto, staramy się dostosowywać nasz asortyment do aktualnych trendów i oczekiwań klientów. Jeżeli klient widzi, że w naszej ofercie brakuje jego ulubionego produktu, może w prosty sposób powiadomić nas o tym na czacie lub w komentarzu do oceny zamówienia” – mówi Agata Polityło, General Manager w Wolt Polska.

 

Wolt Market posiada dwie lokalizacje w Warszawie – na Śródmieściu oraz Mokotowie. W najbliższym czasie Wolt planuje otworzyć więcej placówek w stolicy, a także w innych miejscach na mapie Polski.

 

„Formuła dark store to prężnie rozwijająca się koncepcja zakupowa w Polsce. Konsumenci cenią sobie ją najbardziej za możliwość robienia zakupów spożywczych każdego dnia, także w niedziele, oraz szybką dostawę, co pozwala na oszczędność czasu. Rozwijając naszą propozycję, naszym największym priorytetem był silny nacisk na doświadczenie klienta – od momentu złożenia zamówienia, aż do jego odbioru. Dlatego też oferujemy klientom bezpośredni kontakt z naszym centrum obsługi, przejrzystą aplikację czy możliwość składania zamówień grupowych” – mówi Agata Polityło, General Manager w Wolt Polska. „Nasza propozycja zagościła na stałe na mapie Warszawy. Jednakże chcemy pójść o krok dalej i dać klientom możliwość skorzystania z naszej usługi nie tylko w większej liczbie warszawskich lokalizacji, ale także w innych zakątkach Polski” – dodaje Polityło.

 

 

Pilotażowy sukces Wolt Market potwierdził, że ten model zakupów gwarantuje szybką realizację zamówienia, przy równoczesnym zachowaniu najwyższych standardów usługi. Rozwiązanie te, na stałe przyjęło się także w innych krajach, między innymi w Finlandii i Grecji.